Nieśmiertelne bratki

Bratki należą do moich ulubionych kwiatków, szczególnie te nieśmiertelne i jakże wdzięczne maleństwa, które same się sieją, kwitną bardzo długo i cieszą oko soczystymi barwami.
Co prawda tym razem to nie kolory przypominają bratki, a raczej kształt.
Kolczyki są w dwóch wersjach, gdyż pierwotna tak się spodobała, że wykonałam i drugą. Dwóch takich samych prac nie doświadczysz, więc i kolczyki się różnią. Różnica tkwi w detalach...


Uwielbiam soczyste kolory. Kształt kolczyków nie jest mocno skomplikowany, są raczej malutkie, ale bardzo piękne. Z pewnością wzrok przyciągają.

Wrzesień zaczął się na dobre, sporo pracy po wakacjach, stąd taki poślizg...
Lato odchodzi w niepamięć, a na jesienną chandrę dobre jest niebieskie niebo lub inspiracje związane ze słońcem i latem. Oby jak najwięcej :]

Pozdrawiam, słonecznych dni życzę.
J.

Pansies are my favourite flowers, that is why they are always somewhere around me. As a result, I was inspired to make my pansy soutache earrings. They remind me flowers because of their shape. Earrings are colorful, small but still charming. I hope you'll like it.  
Happy Monday everyone!
J.

Komentarze

  1. Piękne kolory i piękne kolczyki w sam raz na jesienną chandrę

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, choć z bratkiem ich bym nie skojarzyła:) ale kolorki pięknie ze sobą współgrają:) a co do bratków mam do nich duży sentyment, po pierwsze mój dziadzio zawsze nazywał mnie Bratka, a po drugie to wiąże z nimi miłe wspomnienie z młodości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki i kształt, super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie spodziewałam się, że tak przypadną do gustu :)

      Usuń
  6. Piękne kolczyki, ja również lubię bratki, najbardziej chyba żółto-czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, zamiast odpowiedzieć, usunęłam wpis :-( Magdaleno, u mnie na ogrodzie jeszcze te maleństwa są, przy odrobinie szczęścia jeszcze w tym roku zasuszysz") Przepraszam za usunięcie Twojego wpisu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne lubię wiszące kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło:) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Jakie ładne, z chęcią bym takie złożyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, oj... jakie cuda! ♥
    Podziwiam kunszt ich wykonania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa