Elegancja i prostota

Pozwolę sobie zaprezentować moje najnowsze wytwory, proste i eleganckie kolczyki z sutaszu. Sznury w kolorach ciemnego granatu i czerwieni przełamanej pomarańczem. W środku czarne kaboszony, granatowe, błyszczące kulki- noc kairu. Gdzieniegdzie pojawiają się drobniutkie koraliki Swarovskiego.
Kolczyki już poszły w świat, dlatego nie mam zdjęć z biglami, nie zdążyłam nawet zmierzyć długości...
Noc kairu mi się udzieliła, i zdjęcia też robiłam w nocy...



Rzucają się w oczy, i to z daleka...
Co myślicie??

Pozdrawiam serdecznie, J.

Komentarze

  1. najszybciej tworzone dzieło w historii :)
    nie ma to jak nieprzespana noc dla Dzieła Sztuki.
    i like it :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj bardzo nieprzespana noc...
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak bo jak stworzyć "noc Kairu" w dzień?? to by nie wyszło, tylko w nocy takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehee :D
    musiałam poczuć co to jest blues o czwartej nad ranem na własnej skórze... a wstawałam o 6.30...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa