Kartki świateczne

Chociaż supermarkety od miesiąca na siłę wprowadzają nas w "błogosławiony czas" świąteczny, dopiero Adwent tak naprawdę uświadamia porę, w jakiej się znajdujemy. Jeszcze kilka tygodni, ale aby wysłać kartki świąteczne, trzeba je najpierw przygotować... Przynajmniej ja...
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię otrzymywać przedmioty ręcznie wykonane. Wydaje mi się, że skoro ja wkładam mnóstwo serca w ich wykonanie, tak samo, gdy otrzymuję takie, nadawca miał to samo na myśli.
Kilka lat temu wykonałam dla najbliższych kartki świąteczne z motywem choinki, wykonanej w technice origami. Efektowny, piękny, i prosty w wykonaniu pomysł, a tak naprawdę można zrobić je z różnych materiałów, od papieru do prezentów, po tapetę w ciekawy wzór :) Cały sekret tkwi w kilku kwadracikach złożonych trzy razy :)
Oto i one...







Co myślicie?
Pozdrawiam :)
J.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa