Poświątecznie

Święta już prawie za nami, mam nadzieję, że był to dla Was dobry czas, pełen odpoczynku, radości, zadumy nad sensem tych Świąt.

 


Z poślizgiem pokazuję kartki, które wykonałam na święta.
To moja pierwsza próba z iris folding, ale sama technika bardzo mi się podoba. Chociaż, jak to ja, robiłam je trochę na żywioł, hmm "chłopski rozum", wydaje mi się, że się udały. W końcu musiałam przetestować technikę pod kątem pracy...


Lepszych zdjęć nie mam. W ogóle więcej zdjęć nie mam. Może to i lepiej, przy kolejnym podejściu do iris folding zajmę się tym nieco inaczej :)

Serdecznie pozdrawiam Was poświątecznie. Życzę, by Święta umocniły w Was to, co najlepsze, dały siły, radość do trwania, działania, życia. A w Nowym Roku - wszelkiej pomyślności, zrealizowania marzeń.

J.W.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa