Kolorowe kolczyki z sutaszu

Debiut na uszach moje najnowsze kolczyki już miały, moi krytycy przyjęli je bardzo dobrze, nawet z takim komentarzem:
"- To pani Asia zrobiła! 
- No wiadomo."

Zaczynając od środka, głównym elementem jest kryształek Swarovskiego, użyłam również sznurów sutaszu w kolorze fuksjowym, szmaragdowym i pomarańczowym, a do tego dodałam drobne koraliki w kolorze limonkowym. Dół kolczyka zwieńczony jest chwostem w kolorze srebrnym.


Nie wiem czy też tak macie, ale te akurat kolczyki zrobiłam bez wcześniejszego planu, tak by "cokolwiek" zrobić.


Jak widać, i jak już wspomniałam, lubię w nich chodzić. Nie za duże, w sam raz do pracy, bardzo kolorowe, soczyste, i jeszcze z chwostem. Jak zdążyliście zauważyć, chwosty mi się szalenie podobają.

Dajcie znać co myślicie.
Pozdrawiam, J.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa