Quillingowe imię w obrazie, czyli czekamy na Polę

Quilling to taka technika, którą jednocześnie bardzo się kocha, i tak samo nienawidzi... Ale, ale! Gdy zamyka się obraz w ramie, o wszelkich niedogodnościach się już nie pamięta.
Dziś o Poli w kwiatach :)



Zdjęcia robiłam po prostu telefonem, więc kolory są nieco rozjaśnione niż w rzeczywistości, niestety. Ale to szczegół.
Jedno z pierwszych zdjęć, tak zwana biała karta- tutaj biała litera. Czyli milion pomysłów w głowie, tylko jak z tego stworzyć obraz.


Chwilę to zajmuje, nie da się ukryć.



Teraz już mogłam się tą pracą podzielić, obrazek już zawisł na ścianie, a nam pozostało tylko czekać na Polcię :) Rodziców mocno ściskam :) <3

Jak Wam się podoba?
Dobrego poniedziałku życzę, J.

Komentarze

  1. ale piękne dzieło wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) starałam się, i jestem bardzo zadowolona z efektu :)

      Usuń
  2. Dla mnie przepiękna technika, chciałabym kiedyś dostać takie cudo. Na razie raczej sie nie zabiorę za inne techniki, brak miejsca czasu itd. Ale ta praca wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa