Bransoletka i kolczyki dla wyjątkowej druhny

Wielki projekt zakończony.
Nie pozostaje mi nic innego jak zaprezentować bransoletkę jako dopełnienie kolczyków, które wykonałam ponad dwa lata temu. Teraz całość będzie się pięknie prezentowała na wyjątkowej druhnie :D
Całość wykonana z sutaszu w kolorze białym i wrzosowym. (Wrzosowym - a nie różowym !!) Centralnym punktem jest kryształek w intensywnym fioletowym kolorze, gdzieniegdzie umieściłam większe i mniejsze koraliki fasetowane, również fioletowe, oraz pięknie mieniace się białe koraliki, serduszka. Wymiarów nie zdążyłam sprawdzić :P





 
  
Mnie osobiście bardzo się podoba ów komplet, pani druhnie również. Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć jakieś zdjęcia ze ślubu i wesela:)

Co myślicie?
Pozdrawiam, J.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa