Frędzle w roli głównej

Macie jakiś sposób na zmotywowanie się do pracy? I wstawiania postów?? U mnie ciężko z tym ostatnimi czasy :/ A choć bransoletki chrzest bojowy przeszły jakiś czas temu, piszę o nich dopiero teraz.

Frędzle, chwosty, jak kto woli w roli głównej- poprzednio żółte, tutaj mieszane. Kamyki to turkus i marmurek. Gorliwą fanką kamieni o niesymetrycznych kształtach nie jestem, ale jak sie nie ma co się lubi...
Wracając do tematu, kamyki i zielony frędzel w pierwszej bransoletce.
Druga to koral i akwamaryn, z jednej strony przywieszka z aniołkiem, a z drugiej frędzel wykonany z nici czarnej i złotej. I ponownie, sieczka, za którą nie przepadam, ale ostatecznie na ręku wyglądają kapitalnie.

Co Wy na to??
Pozdrawiam, J.

Komentarze

  1. Ale ładne, idealne na wakacje :) pierwsza mnie zauroczyła i kojarzy mi się z Kubą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciekawe skojarzenie z Kubą, choć sama bym na to nie wpadła :D

      Usuń
  2. Teraz, kiedy jest jesień, nic mi się nie chce... Najgorzej jest, kiedy nie mam żadnego pomysłu na nowy wpis na blogu... Jednak najczęściej pomysły na posty przychodzą w najmniej spodziewanym momencie, gdy nie mam gdzie ich zapisać. :] A później zapominam. I znowu to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehee
      o matko, mnie pomysły wpadają do głowy w metrze lub komunikacji miejskiej, lub w nocy, i musze latarką świecić :D życie bywa wredne :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa