Chmury na niebie, chmury na paznokciach

Pogoda ostatnimi czasy nie do końca mi się podoba, szczególnie, że wpłynęła negatywnie na moje zdrowie, niemniej jednak, na rozchmurzenie ponurego nastroju, ozdobiłam swoje paznokcie chmurami. Paradoks, ale jakże inspirujacy :)
Zaczęłam od ombre z białego i błękitnego, a następnie, przypieczętowałam to wszystko stemplem z mojej ulubionej blaszki, tym razem są to chmurki.





Użyłam:
Biały - Lovely Classic nr 25
Błękitny - Wibo, Extreme Nails nr 415
Blaszka:
Ombre wyszło bardzo, bardzo delikatnie, wprost eterycznie, jak to chmura, ale wydaje mi się, że efekt końcowy wygląda całkiem przyjemnie.

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam, j.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa