Komplet z sutaszu

Wspominałam w poprzednim poście o dużym projekcie, który mnie czeka. A chociaż komplet już dawno oddany, praca zakończona, wpis jest z poślizgiem. Praca, praca, praca...:(

Przedstawiam zatem komplet z sutaszu. Nie różowy. Miał pasować do kreacji weselnej, stąd niebieskie, łososiowe i wrzosowe odcienie.
Perły, kryształki i masa perłowa stanowią bazę tego kompletu.


Niestety, nie zmierzyłam długości ani kolczyków, ani naszyjnika.


Naszyjnik jest regulowany niebieskim sznurem, w zależności jak chcemy go nosić.


Zdjęcie nie oddaje, niestety, rzeczywistych kolorów, ani uroku całego kompletu.

Aż szkoda się było rozstawać...

Co myślicie?
Pozdrawiam, J.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie się osobiście bardzo podobał cały zestaw. I taaak błyszczał pięknie...

      Usuń
  2. piękny komplecik, ale wszystko z "pod twoich rąk" wychodzi piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI, Beatko, bardzo mi miło :)
      Naprawdę, komplet bardzo mi się podobał.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa