Ostatnie tchnienie lata

Ostatniego dnia września chciałam podzielić się z Wami tym nietypowym zestawem. W różnych konfiguracjach nosiłam bransoletki tego lata, aż tu nagle okazało się, że w końcu są modne według standardów... a przynajmniej kolorystycznych.



Kolory to kwestia upodobania, ich zestawienie, intensywność, odcień. Naprawdę, zaskakuje mnie nawet wybór koloru roku, a w tym przypadku zestawienia kolorów roku 2016. Mowa o kolorach Pantone.


W tym przypadku jest kilka pozytywów, po pierwsze, ten zestaw jest uroczy, jak by nie oceniać, lekki, przyjemny na lato. Po drugie, pozwala łączyć pozornie wykluczające się elementy. Po trzecie - można poznać fascynujące nazwy kolorów. Nic dodać, nic ująć: kwarcowy róż i kojący, delikatny błękit. (Serenity & Rose Quartz)



Co miałam, to dałam, jest zatem bransoletka z agatów, plecionka z perełek, błękitna i różowa sieczka, i nawet akrylowe koraliki wróciły do łask.



 W internecie mnóstwo jest przykładów połączenia tych kolorów, nie powiem, niektóre są przepiękne, stwarzają klimat, obraz idylli.
... a mnie, jak wspomniałam, udało się zgrać z modą :P

Pozdrawiam, J.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa