Sutasz w kolorach Ziemi

Ten naszyjnik jest wyjątkowy, tworzony z myślą o konkretnej osobie, której właśnie takie kolory Ziemi bardzo pasują. Niesamowite jest to, że pierwsza myśl i efekt końcowy są tak od siebie różne...

Naszyjnik z sutaszu...



Jak wspomniałam wcześniej, wiedziałam jakie kolory muszą być użyte, a potem zaczęło się dobieranie i kombinowanie. Mamy tu zatem turkus, akrylowe i szklane koraliki, beads i masa perłowa. Sutasz w odcieniach brązu, złota i zieleni. Wyszedł antycznie, i w sumie efekt bardzo mi sie podoba.


O długości już pisać nie mogę, nie zmierzyłam go, a już nie jest w moim posiadaniu.


A tak wygląda mój naszyjnik na najpiękniejszej modelce, mojej Siostrze :)


Pozdrawiam serdecznie :)
J.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa