Polka dots czyli paznokcie w kropki

Niekiedy zdarza się, że zamiast twórczości biżuteryjnej, nachodzi chęć zmalowania czegoś na paznokciach. Ostatnimi czasy bardzo podobają mi się kropki: na ubraniach, dodatkach, akcesoriach, stąd pomysł, by kropkami ozdobić paznokcie.

Moja wersja rzuca się w oczy (nie każda z nas może nosić takie do pracy), jednak od czasu do czasu można zaszaleć.
Zatem, na czarnym tle znajdują się w miarę symetryczne szare kropeczki. Białe byłyby jeszcze bardziej widoczne, ale takowego nie mam.
Użyłam lakierów: czarnego Safari, szary - Lovely nr 206.
 
Co do jakości lakierów, nie będę tego testować. Nie należę do osób, które malują paznokcie i oczekują by lakier długo się utrzymywał. Zmieniam je gdy tylko mi się znudzą. Albo nie maluję przez dłuższy czas wcale. Zatem ocena jak długo utrzymują się na paznokciach nie będzie miarodajna. Zobaczymy.




Co Wy na to?? Jakie inspiracje na ozdabianie paznokci tej wiosny?
Pozdrawiam.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa