Filcowy igielnik w kształcie kaktusa

Odkąd w ruch poszła maszyna do szycia, nie mogę się opędzić od jej używania :D
Tym sposobem postanowiłam wykonać znalezioną gdzieś w sieci inspirację, a mianowicie igielnik w kształcie kaktusa. Pomysł był tak oczywisty, efektowny, i tak praktyczny, że nie mogłam się oprzeć.

Wzorów i kolorów, może inaczej: gatunków kaktusów jest mnóstwo. Oto mój igielnik:
Sam kaktus wykonany jest z filcu, kwiatki również. Doniczka z odzysku, ciężka, gliniana, stabilna. Wszystko razem połączone na wieki termoklejem. 

 Co myślicie?
Pozdrawiam, J.





Komentarze

  1. Wow rewelacja. Bardzo mi sie podoba:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Jak już dopadłam maszynę do szycia, to nie mogłam się oderwać. Pomysł szalenie mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne