W dniu ślubu

Czego życzy się młodej parze w dniu ślubu?
Spotkałam się ostatnio ze słowami, by " żadne z was nie bało się zrobić z siebie frajera i by nie bało się pierwsze prosić o przebaczenie"*.
Mocno, kontrowersyjnie i niepopularnie.

Moja nowa kartka ślubna. Wykonana z pasków quilling w kolorach złotym i srebrnym. Tłem jest brokatowa brązowa kartka.


Co myślicie?
 
Dla zainteresowanych link: http://www.opoka.org.pl/biblioteka/Z/ZF/ZFS/gn200830-dziki.html#

Let me introduce my new wedding quilled card. As you can see, I used gold and silver edged paper. Hope you like it.

What do you think?
J.

Komentarze

  1. podoba mi się końcowa wersja.. i powiem szczerze, że jest dość niekonwencjonalna... bo brązowa. Ale jest bardzo ładna, a młoda para na pewno będzie pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Mam nadzieję, że się spodoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastisk!!! <3 Nydelig kort :) Når eg skal ta gifte seg vennligst meir :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you, my favourite Marilyn! cokolwiek piszesz:) <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa