Fiolety na paznokciach

Ten piękny wrzos, jogurt jagodowy? urzekł mnie od razu. Nosiłam go już w wersji tradycyjnej, jako matowy, a teraz przyszedł czas na stemplowanie.


Wrzos to Eveline color edition, nr 922. Kolor jest piękny, świeży, bardzo mi się podoba.
Ciemny fiolet - uff, już dawno stracił opis, naklejkę, cokolwiek. Od spodu tylko numerek 47.
Neonowe środki kwiatków to smart girls get more nr 161. Neonu jednak aparat nie uchwycił, niemniej jednak widać go doskonale w świetle dziennym.
I oczywiście blaszka, o której wspominałam w poprzednim poście.

Wiosna, wiosna... czekam już na bez, iryski i kwiaty jabłoni.

Pozdrawiam:)
J.

Komentarze

  1. Jak uroczo! Ja uwielbiam fiolet na pazurkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, slicznie i wiosennie, taka wersja bardziej mi się podoba, niż czarny na czyms...
    a Wiosna, tutaj juz JEST :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ładnie wyszły.
      Wiosna inspiruuujeee :) <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa