Rybka w ramie czyli obraz z quillingu

Niezmiernie wdzięczny jest quilling! Naprawdę można cuda wykonać z tych papierowych pasków. Ja na tapetę wzięłam rybkę. Na prezent.
Nie da się ukryć, jest to pracochłonna technika, ale warto, bo efekt jest niesamowity. Drugi plus jest taki, że można ponownie wykorzystać zapisane wcześniej kartki, czyli recykling się kłania:) 



Mam nadzieję, że Wam się podoba. Szczególnie jubilatce :)
Pozdrawiam,
J.

Quilling=3E: ecological, economical and eye-catching. I really like this technique.
I made a fish for my friend. It's very time- absorbing but the effect is glamorous!
Do you like it? 
Happy Sunday :)

Komentarze

  1. Absolutnie piękne.
    Bezbłędnie wykonane.
    czysty perfekcjonizm
    delikatne przejścia barw
    ekstrawagancja na każdą miarę
    fantazyjne szlaki
    godne polecenia i naśladowania
    HOLED ale to piękne
    interesujące
    jakościowo wspaniałe
    kocham Twoją twórczość moja Muzyka
    .....

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ale cudeńko powstało, ile ty się nad tym musiałaś napracować? ale warto! przepiękne dzieło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zgadza się. Ale rzeczywiście podoba mi się, i warto było :)

      Usuń
  3. nie spodziewałam się takiego efektu. obrazek wyszedł pięknie, godziny które nad nim spędziłaś były warte niewyspania :)
    bardzo mi się podoba, i zapisuję się w kolejce na coś dla mnieee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Racja, były warte niewyspania, a najważniejszy powód to taki, że się jubilatce podobał.
      Wybierz motyw, i już kręcę :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa