Świąteczne przygotowania

Wyczekana Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. Dla mnie to bardzo ważny czas, a nieodłącznym elementem jest wysyłanie bliskim kartek z życzeniami. Mimo tak zaawansowanej cyfryzacji, komunikacji itd., znalezienie takowej kartki w skrzynce jest bezcenne.

W okresie "przygotowawczym" miałam wielką przyjemność pobierać nauki u Katarzyny, i dzięki niej powstały moje kartki (Swoją drogą, w tym miejscu wspomnę, że przydałoby się, Katarzyno, podzielić swoją pasją z innymi). Oprócz wymyślnych maszyn tnących, ogromu serwetek, pomysłów i wiedzy, cierpliwości, najlepszą rzeczą z tego wszystkiego była dziecięca Radocha, jakiej mogłam doświadczać i totalna atmosfera. Dzięki Wam :)
Jakżeż ja się muzycznie wyedukowałam... :)









W tym roku drugą nietypową przyjemnością w robieniu kartek, była pomoc mojej Siostry, której jestem niezmiernie wdzięczna!
Poniżej kartka stworzona wspólnymi siłami, i Jej wytwory.




Jakie są te kartki? Od serca <3

Wszystkim Wam życzę dobrych Świąt, pełnych spokoju, radości, nadziei i miłości.

Komentarze

  1. Piękne! Cudnie wyszły karteluszki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Ważko jak cudownie ciepłe uczucia we mnie grają kiedy czytam wpis( o naszej szalonej nocce) na Twoim jakże wspaniałym i kreatywnym blogu. Śmiech i radość nie opuszczą mnie już do końca dnia. Dzięki Ci za to.
    Kartką cieszyłam się w realu. Cuda tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Niech śmiech i radość nie opuszczają Cię nigdy :) czytaj sobie ten wpis przed zaśnięciem, będzie lżej :) Ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wzór anioła do kartki wyszywanej

Kartki świąteczne

Filcowy igielnik w kształcie kaktusa